Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Honsová, Radka ; Technik, Jiří (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Gebr. Ostendorf - OSMA zpracování plastů s. r. o.. Tato společnost se zabývá výrobou a prodejem plastových kanalizačních potrubí a působí v mnoha zemích. Cílem bude analyzovat výši spokojenosti zákazníků a navrhnout opatření na její zvýšení. Práce se zkládá z několika částí. První část práce obsahuje teoretická východiska práce. Následuje samotná analýza spokojenosti dotazováním a vyhodnocování dotazníků. V poslední části navrhneme vlastní řešení a ohodnotíme jejich přínos.
Návrh na zlepšení poskytovaných služeb
Heyduk, Petr ; Horáčková, Saša (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků, formou průzkumu za pomocí dotazníků. Na základě výsledků jsou vytvořeny návrhy na zlepšení poskytovaných služeb společnosti Piccolo Mondo s.r.o.. Návrhy povedou k zvýšení úrovně spokojenosti zákazníka.
Analýza spokojenosti účastníků vybrané sportovní akce
Pokorná, Alena ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Frederiksen, Karolína (oponent)
Diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti účastníků sportovní akce. Konkrétně jde o mezinárodní juniorský turnaj v curlingu pořádaný v Praze. Cílem práce je zanalyzovat spokojenost účastníků s tímto turnajem. Na základě těchto výsledků pak určit kritické faktory spokojenosti a přinést doporučení organizátorům ke zlepšení kvality turnaje pro příští ročníky. V první části je popsána problematika spokojenosti zákazníků a způsoby jejího měření. Na základě vhodnosti pro tento konkrétní případ bude provedeno dotazníkové šetření. Po krátkém představení turnaje a specifik curlingu jako takového budou zanalyzovány výsledky šetření. Pro to bude použito více metod vyhodnocení. Na základě výsledků této analýzy budou popsána doporučení ke zlepšení pro organizátory.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Honsová, Radka ; Technik, Jiří (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Gebr. Ostendorf - OSMA zpracování plastů s. r. o.. Tato společnost se zabývá výrobou a prodejem plastových kanalizačních potrubí a působí v mnoha zemích. Cílem bude analyzovat výši spokojenosti zákazníků a navrhnout opatření na její zvýšení. Práce se zkládá z několika částí. První část práce obsahuje teoretická východiska práce. Následuje samotná analýza spokojenosti dotazováním a vyhodnocování dotazníků. V poslední části navrhneme vlastní řešení a ohodnotíme jejich přínos.
Návrh na zlepšení poskytovaných služeb
Heyduk, Petr ; Horáčková, Saša (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků, formou průzkumu za pomocí dotazníků. Na základě výsledků jsou vytvořeny návrhy na zlepšení poskytovaných služeb společnosti Piccolo Mondo s.r.o.. Návrhy povedou k zvýšení úrovně spokojenosti zákazníka.
Analýza pracovní spokojenosti zaměstnanců
Libánský, Lukáš ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat pomocí provedeného šetření ve společnosti Czech courier, s.r.o. současný stav komplexní spokojenosti kurýrních pracovníků se svým zaměstnáním a podle zjištěných výsledků za pomoci teoretických znalostí problematiky podat managementu společnosti návrhy na zlepšení současné situace.
Analýza spotřebního chování klientů lázeňského hotelu
Veselá, Zuzana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Richter, Jiří (oponent)
Práce se nejprve zaměřuje na podstatu marketingu, marketingového výzkumu a možnosti jeho využití v praxi. V rámci teoretické části se zabývá i specifiky marketingu v oboru hotelnictví. Další kapitola je zaměřena na charakteristiku vybraného lázeňského hotelu, jeho popis, vlivy makroprostředí, marketingovou strategii a analýzu konkurence. Předmětem praktické části je analýza spokojenosti hostů v letech 2008-2009 a porovnání výsledků s výstupem z let 2004-2007. Na základě výsledků výzkumu jsou v poslední části práce uvedeny návrhy na zvýšení prosperity hotelu do budoucna.
Analýza spokojenosti zaměstnanců podniku z oblasti telekomunikací
Kůstková, Jana ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku spokojenosti zaměstnanců. Jejím cílem bylo zjistit a zhodnotit míru spokojenosti zaměstnanců obchodního oddělení společnosti z oblasti telekomunikací, odhalit faktory, jež spokojenost ovlivňují a následně navrhnout opatření, která by pomohla stávající stav zlepšit. Práce je rozdělena do tří částí. Nejprve jsou uvedeny cíle práce, předpoklady pro výzkum, stanoveny pracovní hypotézy a metody řešení. Následují teoretická východiska zkoumání pracovní spokojenosti zabývající se pracovní spokojeností, motivací a jejich vztahy a faktory, které je ovlivňují. Empirická část je věnována stručné charakteristice společnosti a respondentů. Analýza obsahuje popis a zhodnocení informací získaných pomocí elektronického dotazníku zakončená návrhy opatření pro zlepšení stávajícího stavu.
Analýza spokojenosti
Macháček, Petr ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Vaněček, Michal (oponent)
Práce se zabývá vstupní analýzou stavu personální práce ve společnosti T-SOFT a.s., následně vyhodnocením spokojenosti zaměstnanců s jednotlivými aspekty pracovního života, jako je například spokojenost s motivačními prostředky, sociální vztahy na pracovišti, systém vzdělávání nebo možnost zapojení do řízení společnosti. Dále poskytuje doporučení pro rozvoj personálních procesů a jejich začlenění do systému řízení společnosti.
Analysis of Employee Benefits in Organisation
Smilnická, Martina ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakterizovat a zhodnotit systém zaměstnaneckých výhod společnosti ČSOB, a.s.. V první části práce jsou obecně popsané formy odměňování, charakterizované zaměstnanecké výhody, cíle a formy jejich poskytování, možnosti jejich dělení podle různých kritérii a současné trendy v této oblasti. Druhá část představuje konkrétní společnost a její systém zaměstnaneckých výhod. Pomocí dotazníkového šetření uskutečněného ve společnosti je zanalyzován systém výhod a spokojenost zaměstnanců. Závěrečná část hodnotí preference, postoje a spokojenost zaměstnanců ČSOB, a.s. se současným systémem zaměstnaneckých výhod ve společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.