|
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Honsová, Radka ; Technik, Jiří (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Gebr. Ostendorf - OSMA zpracování plastů s. r. o.. Tato společnost se zabývá výrobou a prodejem plastových kanalizačních potrubí a působí v mnoha zemích. Cílem bude analyzovat výši spokojenosti zákazníků a navrhnout opatření na její zvýšení. Práce se zkládá z několika částí. První část práce obsahuje teoretická východiska práce. Následuje samotná analýza spokojenosti dotazováním a vyhodnocování dotazníků. V poslední části navrhneme vlastní řešení a ohodnotíme jejich přínos.
|
| |
|
Analýza spokojenosti účastníků vybrané sportovní akce
Pokorná, Alena ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Frederiksen, Karolína (oponent)
Diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti účastníků sportovní akce. Konkrétně jde o mezinárodní juniorský turnaj v curlingu pořádaný v Praze. Cílem práce je zanalyzovat spokojenost účastníků s tímto turnajem. Na základě těchto výsledků pak určit kritické faktory spokojenosti a přinést doporučení organizátorům ke zlepšení kvality turnaje pro příští ročníky. V první části je popsána problematika spokojenosti zákazníků a způsoby jejího měření. Na základě vhodnosti pro tento konkrétní případ bude provedeno dotazníkové šetření. Po krátkém představení turnaje a specifik curlingu jako takového budou zanalyzovány výsledky šetření. Pro to bude použito více metod vyhodnocení. Na základě výsledků této analýzy budou popsána doporučení ke zlepšení pro organizátory.
|
|
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Honsová, Radka ; Technik, Jiří (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Gebr. Ostendorf - OSMA zpracování plastů s. r. o.. Tato společnost se zabývá výrobou a prodejem plastových kanalizačních potrubí a působí v mnoha zemích. Cílem bude analyzovat výši spokojenosti zákazníků a navrhnout opatření na její zvýšení. Práce se zkládá z několika částí. První část práce obsahuje teoretická východiska práce. Následuje samotná analýza spokojenosti dotazováním a vyhodnocování dotazníků. V poslední části navrhneme vlastní řešení a ohodnotíme jejich přínos.
|
| |
|
Analýza pracovní spokojenosti zaměstnanců
Libánský, Lukáš ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat pomocí provedeného šetření ve společnosti Czech courier, s.r.o. současný stav komplexní spokojenosti kurýrních pracovníků se svým zaměstnáním a podle zjištěných výsledků za pomoci teoretických znalostí problematiky podat managementu společnosti návrhy na zlepšení současné situace.
|
|
Analýza spotřebního chování klientů lázeňského hotelu
Veselá, Zuzana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Richter, Jiří (oponent)
Práce se nejprve zaměřuje na podstatu marketingu, marketingového výzkumu a možnosti jeho využití v praxi. V rámci teoretické části se zabývá i specifiky marketingu v oboru hotelnictví. Další kapitola je zaměřena na charakteristiku vybraného lázeňského hotelu, jeho popis, vlivy makroprostředí, marketingovou strategii a analýzu konkurence. Předmětem praktické části je analýza spokojenosti hostů v letech 2008-2009 a porovnání výsledků s výstupem z let 2004-2007. Na základě výsledků výzkumu jsou v poslední části práce uvedeny návrhy na zvýšení prosperity hotelu do budoucna.
|
|
Analýza spokojenosti zaměstnanců podniku z oblasti telekomunikací
Kůstková, Jana ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku spokojenosti zaměstnanců. Jejím cílem bylo zjistit a zhodnotit míru spokojenosti zaměstnanců obchodního oddělení společnosti z oblasti telekomunikací, odhalit faktory, jež spokojenost ovlivňují a následně navrhnout opatření, která by pomohla stávající stav zlepšit. Práce je rozdělena do tří částí. Nejprve jsou uvedeny cíle práce, předpoklady pro výzkum, stanoveny pracovní hypotézy a metody řešení. Následují teoretická východiska zkoumání pracovní spokojenosti zabývající se pracovní spokojeností, motivací a jejich vztahy a faktory, které je ovlivňují. Empirická část je věnována stručné charakteristice společnosti a respondentů. Analýza obsahuje popis a zhodnocení informací získaných pomocí elektronického dotazníku zakončená návrhy opatření pro zlepšení stávajícího stavu.
|
|
Analýza spokojenosti
Macháček, Petr ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Vaněček, Michal (oponent)
Práce se zabývá vstupní analýzou stavu personální práce ve společnosti T-SOFT a.s., následně vyhodnocením spokojenosti zaměstnanců s jednotlivými aspekty pracovního života, jako je například spokojenost s motivačními prostředky, sociální vztahy na pracovišti, systém vzdělávání nebo možnost zapojení do řízení společnosti. Dále poskytuje doporučení pro rozvoj personálních procesů a jejich začlenění do systému řízení společnosti.
|
|
Analysis of Employee Benefits in Organisation
Smilnická, Martina ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakterizovat a zhodnotit systém zaměstnaneckých výhod společnosti ČSOB, a.s.. V první části práce jsou obecně popsané formy odměňování, charakterizované zaměstnanecké výhody, cíle a formy jejich poskytování, možnosti jejich dělení podle různých kritérii a současné trendy v této oblasti. Druhá část představuje konkrétní společnost a její systém zaměstnaneckých výhod. Pomocí dotazníkového šetření uskutečněného ve společnosti je zanalyzován systém výhod a spokojenost zaměstnanců. Závěrečná část hodnotí preference, postoje a spokojenost zaměstnanců ČSOB, a.s. se současným systémem zaměstnaneckých výhod ve společnosti.
|